سلام آقای جوادیان
ممنون از شما .
ویژگیهای مثبت همسرتون را روی کاغذ بنویسید ، و روش فکر کنید - خواهید دید که همسر خوبی دارید!
بالاخره یه ویژگیهایی در ایشون دیدید که برگزیدید !
سپس این ویژگیهایی که در کاغذ نوشته اید ، همراه با یه گل رز به همسرتان هدیه دهید
از اون هم خواهش کنید همین کار رابرای شما انجام دهد !
سپس نکاتی که دوست دارید همسرتان اون جوری باشد را هم بنویسید + یه شاخه گل رز و به ایشون هدیه دهید !
از ایشون هم درخواست کنید همین کار را بکنند !
خواهید دید که زندگی شاد تر و زیباتری خواهید داشت !
........................
به نظرم تفاوت ها و سلیقه ها در زندگی زناشویی هست ، ولی مهم اینه که این تفاوتها را کم کنیم
نباید مساله را پاک کنیم – باید حلش کنیم !
و از اینکه دنبال حل مساله هستید از شما تشکر می کنم .
امید اون دختر را ناامبد نکنید
اون بنده خدا با یه امیدی ازدواج کرده – برا دخترا سخته !!
به نظر می یاد شما به اون علاقه دارید – ولی خب ، دنیای امروز ، دنیای مقایسه هاست – دعا می کنم این جوری نباشیم – هممون.
من خودم قدم بلنده ، ولی قد همسر آینده ام برام مهم نیست ! ( دوست داشتی باور نکن )
بیشتر دنبال دل و اخلاق و مهربونی باش . چون اینا می مونه !
..........................
یه بنده خدایی برگشته بهم میگه ، من عاشق سوسانو هستم ( فیلم جومونگ )
بهش گفتم برا چی ؟
گور به گور نشده گفت : به خاطر اخلاقش – خیلی مهربونه !
گفتم ، عزیزم اون فیلمه.
یا یکی دیگه برگشته بود گفته بود ، من دوست دارم زنم شبیه صابون ........؟....... باشه
بابا جون اون فوتوشاپ و یا اینقدر کرم و .... می زنند این جوری میشند – اگر راست میگن وقتی از خواب بلند میشند برو ببینشون!!
به قول یه بنده خدایی ، بگذریم .
.................................................. .................................................. .
در مورد درخواست شما از خداوند :
ببنید من با دوستم دعوا می کنم – و هر روز در ذهنم برای خودم تداعی می کنم که برا چی به من همچنین حرفی زد
سپس بعد از نماز میگم خدایا ، کمک کن با هم آشتی کنیم – بعد از نماز همون آش و همون کاسه !
خداوند در صورتی به من کمک میکنه که من دلم را پاک کنم – و از درونم ببخشمش
وقتی این کار را کنم - همچی درست میشه !
وقتی ما عزیزان خود را مورد مقایسه قرار بدیم !
و از طرفی از خداوند هم کمک بخوایم که کمک کن اون را دوست داشته باشیم !
به جایی نمی رسیم !!!
وقتی به سرزمین رویاها می رسیم که ، خودمان و عزیزان را از مقایسه با دیگران رها کنیم
دوست داری در سرزمین رویاها باشی یا در سرزمین زمینی ها ؟
مراقب خودت باش .









علاقه مندی ها (Bookmarks)