مرسی از همتون-اون خودش زرنگ عمدا سرمو میزنه که جاش معلوم نباشه-مامانم میگه طلاق بگیر ولی یه جورایی اصلا حمایت بابام رو ندارم ،نمیخوام برگردم پیش خانوادم حوصله غر غر کردن بابامو هم ندارم خسته ام خیلی تو یه باتااق گیر افتادم متاسفانه تو شهری هستیم هیچ فامیلی نداریم داداش بزرگتر هم ندارم نمیدونم چکار کنم یکشنبه برم دادگاه خوب چی بگم اخه متاسفانه پزشک قانونی نمیتونم برم چون منو میشناسن از دانشجوییم و به زودی قراره برم کار کنم اونجا نمیشه ابروم مزره،،توروخدا بگین من چکار کنم ما واقعا هیچ کسی رو نداریم