به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 28 اسفند 94 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-5-13
    نوشته ها
    333
    امتیاز
    8,314
    سطح
    61
    Points: 8,314, Level: 61
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    Social5000 Experience PointsTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    1,080

    تشکرشده 816 در 264 پست

    Rep Power
    84
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط به دنبال تغییر نمایش پست ها

    فکرکنم ده مورد از چیزهایی که بنظر بخاطرشون ادم بدی هستم رو بگم عکسش میشه خوب بودن

    1 اراده ندارم ادمی با اراده و مصمم بعد از تصمیم گیری
    2 بد نماز شدم. واجبات رو لااقل بهتر انجام بدم
    3 بعد از چندین سال درس خوندن احساس پوچی میکنم. درسهام رو بهتر و هدفمند تر میخوندم
    4 همسن های من حالا به یه نتیجه مادی رسیدن توی زندگیشون. یا درسم رو ادامه میددام همون دوسال پیش یا لاقل توی 25 سالگی کاری رو شروع میکردم.که حالا به جایی نرسم که سنم به درد شرکت ها یخصوصی هم نخوره جدای اینکه کار هم بلد نیستم
    5 پشتکار ندارم. پشتکر داشته باشم
    6 تنبل و تن پورو هستم. زرنگ و با انرژی مثبت
    7 بی نظم. منظم و تمیز و مدبر
    8 کینه ای و زودرنج هستم. با اخلاق باشم و زود تاثیر نباشم
    8 راه و جهت زندگیمو گم کردم. راه زندگگی رو پیدا کنم اینده رو تصور کنم
    9 ولخرج و بدون نتیجه. کسی خوبه که کمترین خرج رو میکنه و بیشترین نتیجه رو میکنه بجای مصرف بودن
    10 پر استرس وپرتنش و ترسو شدم. کسی که بر بدن خودش مسلطه و ارامش داره و طوری نیست که بجای عمل کردن فقط ترس از همه چیز داشته باشه و از اینده بترسه
    11 عشق و علاقم به مسائل دینی بیشتر و قلبی باشه.
    1- این رو قبول داری که با تمرین میشه ورزیده شد؟! مهارتی رو کسب کرد؟! و اوستای یک کاری شد ...؟!

    ما یک مثلی داریم که میگه : کار نیکوکردن از پر کردن است ...

    اگه به معنای این جمله فکر کنیم میبینیم توانایی انجام هرکاری رو داریم منتها هرکاری از راهش...


    2- بنظرت همه کارهارو میشه باهم انجام داد ؟

    3- نظرت درباره راه صد ساله رو یک شبه رفتن چیه ؟



    دوس دارم نظر واقعیت رو صریح و روشن بگی درمورد اینا ...

    بعد یک به یک اون 10 تا موردو با کمک و همراهی و پیشنهاد دوستان از طریق راه حل های ساده و عملی حلش میکنیم ....


    (مواردی که گفتی بعضی هاش در مورد خودم صدق میکنه ...گرفتارش بودم و کلی حرف دارم براش؛ امیدوارم برسم)



    پرامید و موفق باشی

  2. کاربر روبرو از پست مفید یاس پاییزی تشکرکرده است .

    به دنبال تغییر (پنجشنبه 30 مهر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.