
نوشته اصلی توسط
به دنبال تغییر
فکرکنم ده مورد از چیزهایی که بنظر بخاطرشون ادم بدی هستم رو بگم عکسش میشه خوب بودن
1 اراده ندارم ادمی با اراده و مصمم بعد از تصمیم گیری
2 بد نماز شدم. واجبات رو لااقل بهتر انجام بدم
3 بعد از چندین سال درس خوندن احساس پوچی میکنم. درسهام رو بهتر و هدفمند تر میخوندم
4 همسن های من حالا به یه نتیجه مادی رسیدن توی زندگیشون. یا درسم رو ادامه میددام همون دوسال پیش یا لاقل توی 25 سالگی کاری رو شروع میکردم.که حالا به جایی نرسم که سنم به درد شرکت ها یخصوصی هم نخوره جدای اینکه کار هم بلد نیستم
5 پشتکار ندارم. پشتکر داشته باشم
6 تنبل و تن پورو هستم. زرنگ و با انرژی مثبت
7 بی نظم. منظم و تمیز و مدبر
8 کینه ای و زودرنج هستم. با اخلاق باشم و زود تاثیر نباشم
8 راه و جهت زندگیمو گم کردم. راه زندگگی رو پیدا کنم اینده رو تصور کنم
9 ولخرج و بدون نتیجه. کسی خوبه که کمترین خرج رو میکنه و بیشترین نتیجه رو میکنه بجای مصرف بودن
10 پر استرس وپرتنش و ترسو شدم. کسی که بر بدن خودش مسلطه و ارامش داره و طوری نیست که بجای عمل کردن فقط ترس از همه چیز داشته باشه و از اینده بترسه
11 عشق و علاقم به مسائل دینی بیشتر و قلبی باشه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)