سلام
اول عذرخواهی کنم همه ی پستهای دوستان رو نخوندم..
چقد خوشحال شدم وقتی این جمله رو در اولین پست تایپیک قبلتون دیدم:
دلم براش تنگ میشه
خب ب نظرتون این یعنی چی؟! یعنی دوسش دارین و بیشتر عاشقش خواهید شد..
حس میکنم ریشه ی مشکل شما در ذهنتونه یعنی افکار و تصوری ک قبلا از ظاهر همسر آیندتون داشتین..
این تصور هم سالها در ناخودآگاهتون بوده و حالا نیازمند زمان هس ک این ظاهر همسر رو بپذیره همونطور ک خودتون گفتین از قبل بهتر شدین..
پس روشنای امید خدا پیداست و دلتون رو دربست ب خدا بسپارین..
حالا می مونه چطور زودتر ب جذابهای دلنشینتون برسین شنیدین میگن ب در بگین دیوار بشنوه اگ مثلا خانوم مهربونتون شکم درآوردن بعد غذا بگین وای شکمم بزرگ شده امان از دست پخت خوشمزت ناچارا باید کمتر بخورم..
یا ی روز ک میخاین برین مهمونی یا حتی خرید ساده، پیراهن یا کفش یا لباسی رو یواشکی باهاشون ست کنید بعد بیرون ک رفتین بگین (دم گوشش یواشکی اثرش بیشتره) چه جالب باهم ست شدیم چقد حس خوبیه حتی تو لباس هم با هم جوریم اصن اعتماد ب نفس میگیره آدم، تو چنین حسی نداری؟!..
هدیه های یهویی بی مناسبت هم یادتون نره یه وقت..
اگ تو خونتون صندل میپوشین..وقتی خانمتون ی لباس خونه جدید خریدن فرداش براش ی صندل لژدار ست بخرین بگین حیفه خانومم با این زیباییش و لباس نوش صندل ست نداشته باشه..اگ بگن پول نداشتیم و اینا..بگین خانوممه زندگیمه عشقمه اگ داشتم دنیا رو ب پاش میریختم..
چون شما بیشتر ظاهر سختتون بود مثالها بیشتر مادی شدن..
نوشته های عشقولانه یواشکی رو آینه اتاق خواب هم حس خوبی برا هر دوتون داره..
همیشه یادتون باشه زن و شوهر آینه همند!
مهم ترین کار شما ازین ب بعد:
امواج و افکار منفی ممنوع!
ب محض حمله ی این افکار مخوف ذهنتون رو منحرف کنید و برعکسشو انجام بدین..
مثلا ذهن میگه چقد زشته با این تیپش، شما به خودتون در اون لحظه و بعد ب خانمتون، از قسمتهای خوب تیپش میگین..
همه ی حرفها باید از ته دل باشه!
ب مشتری هایی ک طبل تو خالین نفکرین! آواز دهل از دور خوشست! هر کی یه مشکل تو زندگیش هس..
این نکته هم یادتون بمونه حداقل باید چله بگیرین تا ذهنتون عادت کنه..
صبور باشید لطفا
منتظر خبرهای خوبتون هستیم جناب جوادیان..
براتون آرزوی بهترینها رو دارم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)