سلام مریم جان
دوستان توصیه های خوبی بت کردن. من برای تاکید بازم بت میگم. هیچوقت از خوراکو پوشاکت نزن. تا به این حد به انفجار نرسی.
تو شاغلی؟ میتونی یه شغل نیمه وقت بگیری؟ اینطوری هم به مستقل شدنت کمک میکنه و هم به اینکه اگر تصمیم به ادامه با شوهرت گرفتی کمی کمکش کنی.
درست یا غلط دکترا گرفتن ارزوی شوهرته. شاید خودخواهانه اما آرزوشه. راههای خوبی هس که اگه خوش فکر باشین بتونین درامدتون را بیشتر کنین. به نظرم تو نسبت به شوهرت سرد شدی وگرنه به جای جدایی به اون راهها اول فکر میکردی.
خونه ی پنجاه متری وقتی شوهرتو دوس داشته باشی به چشم نمیاد. اما خوراکو پوشاک چیزیه که اگه تامین نباشی به انفجار میرسی . کاش بجای اون دعوا ها با شوهرت درمورد این دو مورد حرف میزدی. میتونی این کارو کنی؟؟ اگه انقدر از خود گذشتگی نکرده بودی الان به مرز انفجار نمیرسیدی.فداکاری انتظار میاره.فداکاری نکن در این حد تا حس نکنی شوهرت خوردت کرده.
به نظر منم روابطت با شوهرت را بهبود بده و به راهکارای بچه ها عمل کن و دیگه از خوراکو پوشاکتم نزن خانمی.
بیبی چک احتمال خطا داره.عفونتای ادراری و خیلی چیزای دیگه مثبتش میکنن. برو ازمایش خون بده.سریع با شوهرت حرف بزن. اگه دیر بگی ناراحت میشه.حقشه بدونه. شاید همین بهانه ی بهبود روابطتون بشه.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)