سلام صبا جان..واقعا ناراحت شدم ....عزیزم یه کم بیشتر توضیح بده..ایشون چند سال دارند.؟؟.شما چند سالتونه؟؟؟معیارهات واسه ازدواج چیه؟؟ الویت هات چیا هستن؟؟ توی چه چیزایی حس میکنی مشترکات داری با ایشون؟؟؟همسرت میدونه که به این شدت ازش خوشت نمیاد؟؟ خوب به راحتی نباید تن میدادی..ولی خوب به این سایت خوش اومدی..امیدوارم با یاری خدا ودوستان مشکلت رو حل کنی









علاقه مندی ها (Bookmarks)