نازنین جان،
گذشته را که نمی شه تغییر داد. باید سعی کنی فراموش کنی و کمتر خودت را اذیت کنی.
فکر می کردم به این که چرا با این که از مادرت بی توجهی و کم لطفی دیدی،
هنوزم توجه و محبت داری بهش. جواب خودت چیه؟
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
نازنین جان،
گذشته را که نمی شه تغییر داد. باید سعی کنی فراموش کنی و کمتر خودت را اذیت کنی.
فکر می کردم به این که چرا با این که از مادرت بی توجهی و کم لطفی دیدی،
هنوزم توجه و محبت داری بهش. جواب خودت چیه؟
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
sahar67 (شنبه 18 مهر 94), یاس پاییزی (یکشنبه 12 مهر 94), نازنین2010 (یکشنبه 12 مهر 94), آی تک (دوشنبه 13 مهر 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)