به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 19 آذر 95 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1392-8-23
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    6,319
    سطح
    51
    Points: 6,319, Level: 51
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    405

    تشکرشده 1,144 در 414 پست

    Rep Power
    79
    Array
    سیاست؟!

    اینکه وقتی کسی سرتون داد میزنه گریه نکنید؛ نشونه سیاست داشتن نیست بلکه نشونه بلوغه!

    شما تا حالا شب رو توی اتوبوس نگذرونید که راننده برای اینکه خوابش نبره، تا صبح موزیکهای گوشخراش میزاره. مگه قراره مردها بریزن سرش تا راننده هم نصفه شب توی بیابون پیادشون کنه و زنها با دیدن صحنه‌ی داد و بیداد، گریه کنن؟!
    چون چنین واکنشی نشون نمیدن، نقش بازی کردن؟!

    این رو بهش میگن کنش اجتماعی. مثل وقتی که توی خیابون راه میریم و یکی بهمون تنه میزنه و برمیگرده میگه ببخشید. ما هم لبخند میزنیم و میگیم خواهش میکنم. یا به روی خودش نمیاره و ما هم پنج دقیقه بعد اصلا یادمون نمیاد. اینکه با طرف گلاویز نشین یا حرف زشتی نزنید، نشونه شخصیت شماست نه نشونه فیلم بازی کردن.

    ممکنه با جمعی از دوستان برین اردو و بهتون خوش نگذره. وسط راه گریه زاری راه میندازید و یا قهر می‌کنید میرید؟ نه! فقط ساکت میمونید، تا حد امکان در فعالیتها همراهی می‌کنید، به موقعش میخندید و بعدها دیگه باهاشون جایی نمیرید. این کار نشونه کینه ای بودن نیست، نشونه ادب و احترام به جمعی هست که شخص رو همراهی میکنن.
    لطفا تجدید نظری در معانی واژه ها داشته باشید.

    من مخالفم که کسی زد توی گوشتون بخندید، شما که مسیح نیستید. اما اصولا چرا باید شرایطی رو فراهم کنید که کسی تهدید به زدن کنه؟!
    وقتی مثل یه بچه رفتار کنید، قاعدتا به شما گفته میشه که آروم باش، وگرنه دعوات میکنم.

    ساده رفتار کردن و ساده بودن، با موقعیت نشناسی و بچگانه رفتار کردن خیلی فرق داره. این رفتار و طرز فکر رو حسن خودتون ندونید و مقابل دورویی و دروغگویی قرارش ندید.

    امیدوارم لحنم رو تند برداشت نکنید و متوجه منظورم بشید. موفق باشید.
    ویرایش توسط mahasty : پنجشنبه 09 مهر 94 در ساعت 23:54

  2. 5 کاربر از پست مفید mahasty تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 11 مهر 94), NasimSahar (شنبه 11 مهر 94), نارجیس (جمعه 10 مهر 94), شیدا. (جمعه 10 مهر 94), صبا_2009 (جمعه 10 مهر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.