عزیزم اون پیشنهاد و من دادم چون گفته بودید احساسات در این تصمیم گیری دخیل نیست میخواستم از آنالیز واکنش شما و ایشان مشخص بشه که واقعا عقلانیست یا احساسات هم مطرح هست.
اگر ایشون علاقه مند هم شدن اصلا درست نیست که به خواستگاری دختر دیگری روند، غیر خدشه دار شدن احساسات خودشون و شما، احساسات آن دو دختر هم مطرح میشه، بالاخره هیچ دختری از خواستگار نمایشی خوشش نخواهد آمد سوای اینکه متوجه نمایشی بودن خواستگاری و همچنین اجباری بودنش خواهند شد و این قضیه خیلی در روحیات آن دو دختر از همه جا بی خبر تاثیر منفی خواهد گذاشت پس اصلا این روش انسانی نیست .
بنظرم همان راه مشاوره بهترین راه هست، و دقت هم کنید که تمام جوانب و حتما خوب بسنجید و به نشانه ها خوب دقت کنید.
امیدوارم بتونی بهترین و عاقلانه ترین تصمیم و برای مهمترین انتخاب زندگیت بگیری ....
برایت آرزوی انتخابی عاقلانه و ازدواجی عاشقانه را دارم










علاقه مندی ها (Bookmarks)