به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 اردیبهشت 95 [ 23:19]
    تاریخ عضویت
    1393-8-07
    نوشته ها
    87
    امتیاز
    2,117
    سطح
    27
    Points: 2,117, Level: 27
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    63

    تشکرشده 120 در 67 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بازم سلام
    نمی خواستم چیزی بنویسم تا وقتی جوابی ندادی. ولی پاسخ های دوستان را که خوندم ترجیح دادم بنویسم.

    الهه و دوستان عزیز

    به عنوان شخصی که خودش درگیر همین نوع مشکل هس ( البته با تفاوت طولانی تر بودن و مجازی نبودن رابطه و اینکه خانواده ی پسر به خواستگاریم اومدن) می نویسم:

    این آقا پسر ممکنه همونطور که شما میگین فرد شایسته ای نباشه. اما عدم شایستگیش ازون چیزایی که شما می گید اثبات نمی شه.

    دوستان ما داریم در جامعه ای زندگی می کنیم که در بسیاری از خانواده ها تفاوت فرهنگی چشم گیری بین والدین و فرزندان به چشم میخوره. من فرزند یکی از همین خانواده ها هستم. خانواده ای مذهبی و سنتی دارم. ولی خودم دقیقا نقطه ی مقابل خانوادم هستم از نظر عقاید. واضحه که دوسشون دارم. خانوادمن. همه ی زحماتی هم که برام کشیدن را می دونم. اما هیچ وقت حاضر نیسم طبق عقاید اونا زندگی کنم. خانواده ی من مستبد نیسن. اما اگر میبودن (مثل خانواده ی دوست شما) به زور هم متوسل می شدن و نمیذاشتن من اونجوری که میخوام زندگی کنم. الان با وجود اینکه مستبد نیسن هم مجبورم برخی عقایدمو بهشون نگم یا اگه بفهمن به دروغ انکار کنم. و کاملا درک میکنم یه دروغ به خاطر تفاوت فرهنگی تبعات خیلی کمتری داره تا گفتن حقیقت! کمترین تبعات گفتن حقیقت اینه که مانعتون میشن اونجور که میخاین زندگی کنین. میذارنتون تو منگنه و ..........

    اما در مورد عروس تحمیلی و اجباری بودن هم باز بستگی به نظر خود الهه ناز و شناختی که ازون پسر بدست آورده داره. من شخصا حاضرم یه عروس تحمیلی باشم (به شرط اینکه روحیه ی عدم وابستگی پسر بم ثابت بشه و استقلال داشته باشه و نود درصد بشناسمش) . چون قرار نیس بذاریم کسی بجامون برای زندگیمون تصمیم بگیره و زندگی ما را زندگی کنه.

    الهه نگفته چقد این پسرو میشناسه. اما با چیزایی که گفته من حس میکنم شناختش در حدی نیست که برای یه زندگی ای که با مخالفت خانواده ی پسر آغاز بشه لازمه. درسته الهه؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید kimia fall تشکرکرده است .

    elahenaz (سه شنبه 07 مهر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا راه ازدواج فقط با دسته گل و شیرینی؟
    توسط دختر گل فروش در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 29 اردیبهشت 97, 11:53
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 بهمن 93, 15:55
  3. شما از خواستگار خود چه میخواهی؟
    توسط rasool7abi در انجمن انتخاب و خواستگاری
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 فروردین 92, 08:31

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.