تعجب نکن نسیم جان... من برات یه مثال زدم که حتی توی اون شرایط هم نباید بذاری اونا بفهمن وگرنه میتونی اوضاع رو جوری کنترل کنی که هرگز به اوم مرحله نرسه...
تشکرشده 742 در 286 پست
تعجب نکن نسیم جان... من برات یه مثال زدم که حتی توی اون شرایط هم نباید بذاری اونا بفهمن وگرنه میتونی اوضاع رو جوری کنترل کنی که هرگز به اوم مرحله نرسه...
NasimSahar (سه شنبه 07 مهر 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)