سلام دوباره
من متوجه نشدم چقدر ایشونو میشناسید.یعنی مثلا توی اون سه سال چقدر حرف زدید؟ مثه دوتا دوست؟ یا مثلا کمی عاشقانه؟ و اینکه حس میکنید چقدر وابسته هستید؟
هر آدمی حق داره برای آیندش تصمیم بگیره.با اونی که میخاد آشنا بشه. ازدواج کنه. هر آدمی حق داره اشتباه کنه. من خودم دلم پره از خانواده هایی که حتی وقتی پسرشون سی سالشونم بشه باید برای ازدواج یا حتی فقط آشنایی با کسی که میخان ازدواج کنن با مخالفت و اجبار خانواده هاشون مواجه بشن.
راه پیشنهادی من اینه. اگه پسر حاضر نیس شما را فراموش کنه و خانوادشم حاضر نشدن قدمی بردارن تنها بره پیش یه مشاور. و هم ازش کمک بگیره و هم بخاد ازشون که با مادرش حرف بزنن.این یه پیشنهاد عملی هس.
تاپیکای مخالفت خانواده با ازدواج این جا را هم بخونید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)