اما به نظرم تا حدودی ادم جذابی هستین برخلاف بعضی اقایون این تالار شما یه ارامشی تو نوشته هاتون هست یه درک اجتماعی ونحوه برخورد مناسب چون معمولا وقتی اقایون چه کوچیکتر از شما چه بزرگتر چه مهربون وسادشون چه عصبی وتندشون برای گوش دادن نمیان فقط میان تایید بگیرن یا اگه هم راجب چیزی بپرسن تا اخر تاپیک بازم میبینی همون حرفای اولو میزنن
این چیو نشون میده؟اینکه شما درون روشنی دارین اما زیر ظاهر مضطرب وگنگ مخفی شده واین نعمت بزرگیه چون علارغم اینکه رفتارهای اجتماعی با یادگیری پیشرفت میکنه یه چیز ذاتیه بعضیا کلا نمیتونن اما شما میتونی
میدونین برخی مشکلات تو حوزه روانشناسی راه حل سختی ندارن اینطور نیست که با تاپیک زدن خوب شه یه لحظه است با یه کار سریع شما باید یهو شروع کنید یهو از فردا این کرختی از بین ببرید چرا همون موسیقی دمبال نمیکنید از اموزشگاه شروع کنید توی فضای جدید ادم جدید از خودتون نشون بدین








علاقه مندی ها (Bookmarks)