سلام.
راستش واقعا ناراحت شدم از خوندن این پست.
برا فراموش کردن عشق قبلی خیلی راهکار ها و مقالات وجود داره تو این سایت اما من اون راه کار هایی که برا خودم جواب داد رو میگم.
اول اینکه به هیچ وجه نباید خاطرات خبو مرور کرد. اون دختر شمارو دوست نداشت! هربار که فکرش اومد تو ذهنتون زود اینو با خودتون مرور کنید که بهم گفت دوسم نداره و حتما این هم علتی داشته مثلا رابطه داشتن با فرد دیگه. ازش برا خودتون بت نسازید شما باهاش زندگی نکردید که بدونید چطور آدمیه. تا میتونید بهش فکر نکنید و اگر فکر کردید به بدیاش فکر کنید نه خوبیاش.اضن تصویر سازی نکنید که اگه باهاش ازدواج میکردید زندگیتون چطور بود. از تکنیک توقف فکر استفاده کنید. هیچ یادگاری ازش نگه ندارید. اگر دیدینش به خودت تلقین کنید براتون دیگه مهم نیست این تلقین ها واقعا تاثیر گذاره اول شاید تاثیرشو ندونید و مثل این باشه که دارید ب خودتون دروغ میگید اما با گذشت زمان ملکه ذهنتون میشه.
اینو بدونید که در قبال همسرتون مسولید.شما بودید که اونو انتخاب کردید نه اون. ایشون میتونست خیلی موقعیت های بهتر از شما داشته باشه که همسرش عاشقش باشه و شما نباید این شانسو ازش نگیرید. عذاب وجدان گاهی خوبه. با همسرتون خاطرات خوب بسازید. از خدا بخواید مهرشو به دلتون بندازه. از قید و بند گذشته خودتونو آزاد کنید. به حال و زندگیی که دارید فکر کنید.
امیدوارم موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)