درود بانو
خلاصه بگم ازدواج کردن شما همانند این است که کودکی بدون اینکه مراحل دبستان را بگذراند وارد دبیرستان یا حتی پیش دانشگاهی بشه!!!
1.قصدت اینه زندگیت را بسازی و یک زندگی مشترک و موفق داشته باشی
2.در همین حالت بمانی و همینجوری ادامه بدی که بزودی با مشکلات بسیار زیاد و شدیدی مواجه میشی که در نهایت منجر به جدایی میشه
هر کدام را انتخاب بکنید تبعات خاص خودش را داره اگر واقعا قصدت اینه زندگی خودت را بسازی عنوان کن ما در خدمتیم ولی اینم گفته باشم خیلی راه هست که باید طی کنی پس بشین قشنگ فکر کن تصمیم قطعی بگیر چون نیازه هست از دوران کودکی خودت خارج بشی و تبدیل به یک بانوی متاهل قوی و محکم و انعطاف پذیر بشی
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)