سلام عزیزم همسرت خیلی هم دوست داره به نظر من برو خونشون و با مادرش راحت حرفاتو بزن ببوسش و بگو اگه ناراحتی دارین فراموش کنین همو ببخشین.به همین راحتی.
تشکرشده 85 در 30 پست
سلام عزیزم همسرت خیلی هم دوست داره به نظر من برو خونشون و با مادرش راحت حرفاتو بزن ببوسش و بگو اگه ناراحتی دارین فراموش کنین همو ببخشین.به همین راحتی.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)