سلام فقط میتونم بگم خیلی حساس و بی سیاست هستی عزیزم.اینقدر زود رنج نباش یکم مهارت ارتباطی تو زیاد کن.و اینو بدون اگه دعواهاتونو همش به خانواده ها بکشونین زندگیتون زندگی نمیشه.در ضمن بعضی مردا جلو خانواده خودشون مثلا میخوان بگن زن ذلیل نیستن یکم میخوان جلو مادر و خواهرشون ابهت خودشونو نشون بدن شما انقدر سریع عصبی نشو و دهن جوابی اونم جلو مادر شوهر و خواهر شوهر نکن .موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)