به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 63

Threaded View

  1. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 16 شهریور 97 [ 17:30]
    تاریخ عضویت
    1392-9-22
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    4,299
    سطح
    41
    Points: 4,299, Level: 41
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکرها
    62

    تشکرشده 46 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همه دوستان
    هفته قبل روز چهارشنبه برای بار اول برای گفتن انتظارات از هم در جلسه مشاوره شرکت کردیم... در جلسه بحث مربوط به رفت و آمدها با خانواده های هردو پیش آمد که هم من و هم خانم دغدغه هامونو مطرح کردیم... در جلسه وقتی دوباره حرف از خواهرهای من شد خانم بغضش ترکید و به شدت گریه کرد... خیلی از خواهرها و دامادهامون متنفر شده...من هم گفتم رابطه شما با اونا دست خودته دوست داشتی رابطه داشته باش دوست نداشتی ارتباط برقرار نکن من تو رو به کاری مجبور نمی کنم اما من خودم برای به جا آوردن صله رحم باشون زمانی که شما سرکاری یا خونه باباتی میرم خونشون، در این مورد به توافق رسیدیم .... واینکه قرار شد من در رفت و آمدم به خونه پدر و خواهر برادرا زیاده روی نکنم تا وابستگیمون به هم کمتر بشه و مرز زندگی من مشخص تر بشه... و مطالب جزیی دیگری که در موردش صحبت شد.
    بعد از جلسه من و خانم ناهار رفتیم یک رستوران خوب غذا خوردیم... برگشتنی داخل ماشین سر یک مسئله بحثمون شد که من دوباره مثل قبل ناراحت و عصبانی شدم و کنترلمو از دست دادم ولی خداروشکر زود خودم اوضاع رو آروم کردم و در آرامش درمورد مسئله ای که ناراحتم کرد با خانم صحبت کردم و ایشون هم قبول کرد اون حرفی رو که موجب ناراحتی من شد رو تکرار نکنه...
    تا امروز صبح خانم خونه پیش من بود و خدا روشکر خیلی با هم آروم و خوشحال بودیم و پس از مدت زمان زیادی در کنار خانمم احساس آرامش کردم و ایشون هم همین حس رو داشتن... امروز صبح رفتن خونه پدرشون تا فردا عصر که جلسه مشاوره داریم... در ضمن برنامه یک سفر به مشهد و شمال رو تدارک دیدیم...
    من تو این مدت به این نتیجه رسیدم که
    1) مرزبندی در زندگی خیلی مهمه... اگه مرز زندگی محکم باشه طوری که حتی خونواده خودت هم اجازه ندن بی مهابا واردش بشن اونوقت میشه واسه خوشبختی قدم برداشت اما اگه مثل زندگی گذشته من مرزها نامشخص یا کمرنگ باشن هرکسی میتونه سرک بکشه داخل زندگیت و نظر بده که این خودش آغاز اختلاف بین زن و مرد و بعدش پاشیدن زندگی از همه...
    مثلا من نیازی ندیدم که به خانوادم بگم همسرم برگشته خونه و الان پیشمه که این خواسته خانم هم بود... دیروز خواهرم با پدرم تماس گرفت و من و پدر رو دعوت کرد بریم خونش که من با توجه به اینکه خانم خونه بود گفتم نمیام چون کار دارم... عصری خواهرم اس داده که نمیدونم که چه گناهی کردیم که خانمت در توهم با ما دشمن شده و تو رو داره از راه دور کنترل میکنه که با ما ارتباط نداشته باشی... خیلی از این حرفش ناراحت شدم خواستم تماس بگیرم کلی دعواش کنم ولی خودداری کردم نمیدونستم باید چطور باش برخورد کنم که بار آخرش باشه که اینطور در مورد من و خانمم صحبت کنه... خلاصه هیچی جوابشو ندادم و تصمیم گرفتم سر فرصت با هردوشون در این مورد صحبت کنم که بدونن خانم من برام محترمه و حق ندارن بی ادبانه در موردش صحبت کنن و مارو آزاد بزارن و واسه ارتباط تحت فشار نزارن... راستش قبلن خیلی این موضوع رو شل گرفتم و خودم بشون میدون دادم ولی دیگه نمیخوام مثل قبل باشه باید حد و مرزشون رو بشون یادآوری کنم...
    2) اولویت اول زندگیت باید همسرت باشه نه کس دیگه ای... پدر، مادر، برادر و خواهر جای خودشونو دارن اما همسر باید در اولویت باشه تامین همسر باید هدف و اولویت زندگی باشه....
    عزیزان برای من و خانم دعا کنید تا خداوند توانی به ما بده تا بتونیم زندگیمون رو اصلاح کنیم....

  2. 4 کاربر از پست مفید اسیر سرنوشت تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 05 مهر 94), گندم.م (یکشنبه 05 مهر 94), نارجیس (جمعه 10 مهر 94), ستاره زیبا (سه شنبه 07 مهر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اختاپوس وسواس فکری- عملی (اختلال وسواس اجباری)
    توسط مدیرهمدردی در انجمن وسواس
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 فروردین 95, 08:31
  2. وسواس من به قد و ظاهر همسرم (2)
    توسط جوادیان در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 64
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 آذر 94, 02:31
  3. وسواس ظاهری دارم ، زندگیم داره تباه میشه
    توسط omidsss در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 دی 93, 21:36
  4. وسواس فکری دارم
    توسط Milad1 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 مرداد 92, 11:08
  5. وسواس روانیم کرده
    توسط اسناء در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 خرداد 92, 17:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.