به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 28 اسفند 94 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-5-13
    نوشته ها
    333
    امتیاز
    8,314
    سطح
    61
    Points: 8,314, Level: 61
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    Social5000 Experience PointsTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    1,080

    تشکرشده 816 در 264 پست

    Rep Power
    84
    Array
    کوتاه مینویسم،

    بنظر میرسه مادرتون از آرایش (در اینجا به مفهوم خودنمایی) خوشش نمیاد یعنی از این دید بهش نگاه میکنه احتمالا و یا فکر میکنه نوع آرایشت بهت نمیاد یا زیاد به چشم میاد یا از نظر اون زننده اس (با اینکه از نظر تو اشکالی نداره)

    حالا درست نیست که بگیم کدوم تفکر ایراد داره در یک خط !

    من نظر خودمو میگم اول اینکه درباره حرفاش وقتی میگه سریع جبهه گیری نکنی چون وقتی میبینه نه تنها حرفشو گوش نمیکنی ،جوابشم میدی با تندی ..
    هم دلش میشکنه (مادره دیگه درهرسن و سالی توجه خاص اون سن رو نسبت به بچش نشون میده )
    هم اینکه دفعه های بعد هم ممکنه حرفاشو تکرار کنه به امید اینکه این بار کمی توجه کنی به حرفاش ...

    درمقابل خواسته و توجهش پاسخ مناسب میخواد (کمی خودت رو جاشون بذار)...آیا بهش میدی ؟! بجاش چکار میکنی که براش ناخوشاینده اونم درمقابل عکس العملش ناخوشایند تو میشه ؟!


    من خودم هیچوقت آرایش نکردم (دلایل خودم رو دارم) ...آراسته بودن رو ترجیح میدم ... در اینجا کاری به چرایی و چگونگی آرایش ندارم . راهی که فکر میکنم مناسب باشه اینه که کمی انعطاف در مورد غلظت ، زمان و نحوه آرایش بدی ...
    و حتما با مادرت نظرتو درمیون بذاری(وقتی نگی از کجا بدونه ؟وبعضی گفته های قبلیتو باور نکرده احتمالا) مثلا برای وقتی که میخوای از ضدآفتاب استفاده کنی بگو منکه بیرون میرم اگه به پوست صورتم رسیدگی نکنم نورآفتاب باعث میشه پوستم لک بیفته و...
    یعنی رسیدگی و جنبه سلامتی رو کم کم بجای مفهومی که در ذهنش هست، جا بندازی براش...

    موارد دیگه هم به همین نحو...

    در آخرهم همدردی که هستی حتما مقالاتی در مورد اعتماد بنفس هم بخون گلم خیلی خوب و مفیده و از شدت این مسئله تا حد زیادی کم میکنه ...

    برات آرزوی موفقیت و آرامش میکنم

    -
    ویرایش توسط یاس پاییزی : پنجشنبه 02 مهر 94 در ساعت 23:11

  2. کاربر روبرو از پست مفید یاس پاییزی تشکرکرده است .

    voroujak (پنجشنبه 02 مهر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فشار عصبی و فکری در مورد کارم
    توسط bb12 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 خرداد 94, 01:33
  2. اعصاب فوق العاده ناراحت خواهرم
    توسط نازنین 2 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 اردیبهشت 94, 21:17
  3. خواهر و برادر ناسازگار و اعصاب خورد کن
    توسط من راضیه هستم در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 اردیبهشت 94, 13:12
  4. چرا اینقدر عصبی؟چرا اینقدر عصبانی؟
    توسط کاربر19 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 24 مرداد 93, 12:06
  5. چگونه با همسر عصبانی و پرخاشگر کنار بیایم؟
    توسط دختر بیخیال در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 اسفند 92, 09:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.