سلام وروجک عزیز
اول این سوالو میپرسم : درباره اینکه بیشتر اینکارها رو برای سلامتی انجام میدین با مادرتون حرف زدین ؟! چطور ؟ پاسخشون چی بوده ؟
تشکرشده 816 در 264 پست
سلام وروجک عزیز
اول این سوالو میپرسم : درباره اینکه بیشتر اینکارها رو برای سلامتی انجام میدین با مادرتون حرف زدین ؟! چطور ؟ پاسخشون چی بوده ؟
voroujak (چهارشنبه 01 مهر 94)
تشکرشده 39 در 22 پست
ببین مادر من یکی دوسال دیگه شصت سالش میشه و اونقدر ها اهل صحبت و حرف زدن منطقی نیست. البته خودش خیل یزیاد حرف میره و به قول معروف زیاد روی منبر میره. ولی پذیرش حرف منطقی اون هم برای دختر .نه
قبلا چندباری مختصر بهش گفتم مثلا بخاطر فلان دلیل ارایش میکنم . مثلا گفتم وقتی عینک میزنم صورتم خیلی زشت میشه ریمل میزنم که اینقدر صورتم زشت نباشه. ولی توی کتش نمیره.جالب اینه که خواهر بزرگم که مثلا اجتماعیه و صدتا دوست داره و اکثزا ظاهرای انچنانی دارن هم همینطوره. مثلا یکبار جای رژ روی لیوان بود که مهمونش بودم خونشون. تا یکربع مدام میگفت اه اه
البته من باز هم بگم خیلی هم درباره دلیش با مادرم صحبت نکردم. چون شدید تر از این حرفاشت. حالا مثلا چی بگم و چطوری بگم؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)