به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 28 اسفند 94 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-5-13
    نوشته ها
    333
    امتیاز
    8,314
    سطح
    61
    Points: 8,314, Level: 61
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    Social5000 Experience PointsTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    1,080

    تشکرشده 816 در 264 پست

    Rep Power
    84
    Array
    سلام وروجک عزیز

    اول این سوالو میپرسم : درباره اینکه بیشتر اینکارها رو برای سلامتی انجام میدین با مادرتون حرف زدین ؟! چطور ؟ پاسخشون چی بوده ؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید یاس پاییزی تشکرکرده است .

    voroujak (چهارشنبه 01 مهر 94)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 دی 94 [ 23:14]
    تاریخ عضویت
    1393-7-24
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    1,608
    سطح
    23
    Points: 1,608, Level: 23
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    83

    تشکرشده 39 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط یاس پاییزی نمایش پست ها
    سلام وروجک عزیز

    اول این سوالو میپرسم : درباره اینکه بیشتر اینکارها رو برای سلامتی انجام میدین با مادرتون حرف زدین ؟! چطور ؟ پاسخشون چی بوده ؟
    ببین مادر من یکی دوسال دیگه شصت سالش میشه و اونقدر ها اهل صحبت و حرف زدن منطقی نیست. البته خودش خیل یزیاد حرف میره و به قول معروف زیاد روی منبر میره. ولی پذیرش حرف منطقی اون هم برای دختر .نه

    قبلا چندباری مختصر بهش گفتم مثلا بخاطر فلان دلیل ارایش میکنم . مثلا گفتم وقتی عینک میزنم صورتم خیلی زشت میشه ریمل میزنم که اینقدر صورتم زشت نباشه. ولی توی کتش نمیره.جالب اینه که خواهر بزرگم که مثلا اجتماعیه و صدتا دوست داره و اکثزا ظاهرای انچنانی دارن هم همینطوره. مثلا یکبار جای رژ روی لیوان بود که مهمونش بودم خونشون. تا یکربع مدام میگفت اه اه
    البته من باز هم بگم خیلی هم درباره دلیش با مادرم صحبت نکردم. چون شدید تر از این حرفاشت. حالا مثلا چی بگم و چطوری بگم؟


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فشار عصبی و فکری در مورد کارم
    توسط bb12 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 خرداد 94, 01:33
  2. اعصاب فوق العاده ناراحت خواهرم
    توسط نازنین 2 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 اردیبهشت 94, 21:17
  3. خواهر و برادر ناسازگار و اعصاب خورد کن
    توسط من راضیه هستم در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 اردیبهشت 94, 13:12
  4. چرا اینقدر عصبی؟چرا اینقدر عصبانی؟
    توسط کاربر19 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 24 مرداد 93, 12:06
  5. چگونه با همسر عصبانی و پرخاشگر کنار بیایم؟
    توسط دختر بیخیال در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 اسفند 92, 09:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.