سلام ممنون از پاسختون.من ۲۶ سالمه دلیل انتخابمو گفتم. دختر اروم، با حوصله، صبور و خوش اخلاقیه که همیشه شخصیت مورد علاقه م بود. از نظر مذهبی هم مثل خودم معمولی و حجاب چادر. ظاهرا از نظر مالی متوسط بودن خونه شون وسط شهر(تهران) نه بالا نه پایین. اما ما حومه شهریم نه خود تهران. ولی من گفتم چون راهم تا سر کار دوره به زودی خونه میگیرم ومیخوام که تهران بمونم. من پدرم به رحمت خدا رفته و برادرام هم خودشون زندگیشونو ساختن و منم باید همینکارو بکنم. بعنی انتظار کمک مالی از طرف خونواده نیست.من دو تا برادر دیگه دارم که از خودم بزرگتر و متاهلند و برادر کوچکترم ۳ سال ازم کوچکتره.منظورم از درامد نسبتا خوبم ۳ تا ۴میلبون. این در حالیه که من کمتر از دو سال سابقه کار دارم و خودشونم میگفتن که پیشرفتت خیلی خوب بوده. حتی پدرش بهم گفت معرفت تو شرکت کی بوده؟ من گفتم هیچوقت معرفی نداشتم و از طریق اگهی و ارسال رزومه کارامو پیدا میکنم. حتی به جز اینجا چند تا شرکت دیگه هم میخواستن که برم









علاقه مندی ها (Bookmarks)