عزیزم شماکه نمیتونی خودتو کنترل کنی چرا شماره بچه ها رو بلاک نمیکنی اگه پاشی بری اونجا دوباره همه چی به مرور
تکرار میشه ها !!!کلن خذفشو ن کن.
در مورد اون پسر همکلاست هم خواهشن ادامه نده الان شرایط روحی مناسب واسه یه رابطه رو نداری چرا با دحتر ادوست
نمیشی توسن تو دختر ای مجرد که موقعیتشون شبیهت باشه زیاده دوروبرتو شلوغ کنی، باهاشون دردل کنی، برون ریزی داشته
باشی کم کم میتونی کنترل احساساتت رو به دست بگیری .







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)