با سلام و احترام
خانم فرشته اردیبهشت بنده از طرف خودم و سایر کاربران همدردی این مصیبت وارده را به شما تسلیت عرض می کنیم.
خدا ایشون را رحمت کند و به شما صبر عنایت فرماید.
اینکه شما در عین این تالمات روحی و این فشارهای احساسی می توانید چنین درسهایی بگیرید و برای ما بیان کنید نشان از روحیه بالای شما و قدرت خویشتنداری شماست.
امیدوارم همانطور که خدا چنین صبری در مصیبت وارد به شما داده است در تحمل مشکلات و سایر مسائل زندگی هم بیش از پیش توانمندتان کند.
مراتب همدردی ما را بپذیرید.











علاقه مندی ها (Bookmarks)