به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 55

Threaded View

  1. #11
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط به دنبال خوشبختی نمایش پست ها
    موضوع جالبی هست،
    از نظرات دوستان اسفاده کردم و البته من قبلاً هم دنبال این کارا بودم و هر چند یه خورده لاک پشتی پیش میرم اما امید وار هستم که با روش کاآفرینی یه روز از بند کارمند بودن رها بشم ،یکی از همکارام یه جمله ای پشت سرش چسبونده و با اون جمله خودش و همه ما رو تحقیر میکنه و اون اینه که:
    آدم های هدف مند برای خود کار می کنند و افراد بی هدف مجبورند برای دیگران کار کنند.
    به این سایت هم سر بزنید ایده های جالبی داره که میشه با پخته تر کردن بعضی هاش به شعار سایت که (میلیاردر آینده) هست رسید.
    سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

    سلام

    همین که شما حقوق دارید ، خودش یه امتیازه - ولی !

    باید برای خودتان مشخص کنید دوست دارید به کجاها برسید !

    کارآفرین بودن به نظرم به این معنا نیست که ما 1000 نفر کار ایجاد کنیم

    اگر برای خودمان هم کار ایجاد کنیم به نظرم یه جور کار آفرین هستیم .


    من یکی از دوستام مهندسی برق ِ - همیشه ناله میکنه - هی میگه تا کی برای رئیسم کار کنم

    می خوام بزنم بیرون !

    بهش گفتم اگر بزنی بیرون اشتباه کردی - میگفت برای چی ؟

    گفتم ایده داری برای خودت !

    گفت نه

    بهش گفتم برای خودت یه ایده درست کن - وقتی ایده را 50 درصد آوردی بالا بعد برو بزن تو گوش رئیس

    به نظرم موقعیت شما خیلی خوب می تونید استفاده کنید

    در اوقات فراغت خودتان به همراه خانواده محترم روی ایده خودتان که دوست دارید کار کنید

    وقتی که کار را بالا آوردید می تونید کارتون را شروع کنید.

    البته این نظر من بود .

    خوشحال میشم نظر شما هم مطالعه کنم

    ممنون .


    ​​

  2. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    parsa1400 (یکشنبه 25 مرداد 94), یاس پاییزی (شنبه 24 مرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.