به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    خیلی برام عجیبه چرا آخه شما بخاطر یک پسری که هنوز معلوم نیست شما رو میخواین یا نه، اصلا خواستگاریتون میاین، یا اصلا مجرد هستند یا خیر، براحتی و بدون آشنایی با خواستگارات، ردشون میکنی؟

    میدونی ممکنه این کسانی که رد میکنی خیلی بیشتر از این آقا، باهات تناسب داشته باشند؟
    میدونی ممکنه بیشتر از این آقا معیارات و داشته باشند؟
    میدونی این آقا ممکنه هیچوقت دوباره ازتون خواستگاری نکنند؟
    میدونی ممکنه اصلا دیگه اونقدرا شما رو دوست نداشته باشند؟ معیاراشون تغییر کزده باشه یا اصلا احساساتشون کاهش پیدا کرده باشه!
    میدونی ممکنه تا الان کسی و درنظر گرفته باشند یا اصلا متاهل باشند؟
    از همه ی اینها مهمتر میدونی 28 سالته و فقط دوسال دیگه مونده که وارد سی سالگی بشی و به این راحتی نباید خواستگار و بدون آشنایی و اونم با این دلیل رد کنی؟

    ایشون از دوست صمیمی شما خواستگاری کردن؟ یعنی ایشون فرصت آشنایی با سایر دختران و از دست ندادن اونم ایشون که یک پسر هستند خیلی راحت خواستگاری هر دختری میتونند بروند.
    بعد اونوقت شما که دختر هستید و خواستگار براتون میاد؟ معلوم هم نیست دفعه دیگه کی بیاد، یا اصلا بیاد یا نه، خیلی راحت خواستگار رد میکنید؟ و فرصت آشنایی با سایر پسرانی که ممکنه متناسبتون باشند و از خودتون میگیری؟

    میدونم عاشقید ولی عشق خوبه با چشم باز باشه! نه چشم های بسته!
    ایشون اول شرایطشون مناسب نبوده خانواده شما ام جواب رد دادن، اما بعد که شرایطشون مناسب شده اگر شما رو همچنان مناسب میدیدن مطمعن باش اول خواستگاری شما می آمدن نه دوستتون یا بقیه!
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : شنبه 24 مرداد 94 در ساعت 01:04

  2. 4 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    baitollah-abbaspour (شنبه 24 مرداد 94), فدایی یار (شنبه 24 مرداد 94), یاس پاییزی (شنبه 24 مرداد 94), اثر راشومون (شنبه 24 مرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چه زمانی باید به روانپزشک مراجعه کرد؟؟؟نظرتون چیه؟
    توسط parvaaz در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 62
    آخرين نوشته: شنبه 03 مرداد 94, 13:35
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 09 آبان 93, 00:59
  3. واقعا منو واسه ازدواج میخواد ؟؟؟لطفا راهنمایی فوری میخوام
    توسط ستیلا در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 175
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 آبان 92, 12:20
  4. ارتباط دختر و پسر، دیگر دختر نیستم،
    توسط delgirerozegar در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 خرداد 92, 12:48
  5. با پسرها که سر کار هم ول کن ادم نیستن چه کنم؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 آذر 90, 20:28

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.