خیلی برام عجیبه چرا آخه شما بخاطر یک پسری که هنوز معلوم نیست شما رو میخواین یا نه، اصلا خواستگاریتون میاین، یا اصلا مجرد هستند یا خیر، براحتی و بدون آشنایی با خواستگارات، ردشون میکنی؟
میدونی ممکنه این کسانی که رد میکنی خیلی بیشتر از این آقا، باهات تناسب داشته باشند؟
میدونی ممکنه بیشتر از این آقا معیارات و داشته باشند؟
میدونی این آقا ممکنه هیچوقت دوباره ازتون خواستگاری نکنند؟
میدونی ممکنه اصلا دیگه اونقدرا شما رو دوست نداشته باشند؟ معیاراشون تغییر کزده باشه یا اصلا احساساتشون کاهش پیدا کرده باشه!
میدونی ممکنه تا الان کسی و درنظر گرفته باشند یا اصلا متاهل باشند؟
از همه ی اینها مهمتر میدونی 28 سالته و فقط دوسال دیگه مونده که وارد سی سالگی بشی و به این راحتی نباید خواستگار و بدون آشنایی و اونم با این دلیل رد کنی؟
ایشون از دوست صمیمی شما خواستگاری کردن؟ یعنی ایشون فرصت آشنایی با سایر دختران و از دست ندادن اونم ایشون که یک پسر هستند خیلی راحت خواستگاری هر دختری میتونند بروند.
بعد اونوقت شما که دختر هستید و خواستگار براتون میاد؟ معلوم هم نیست دفعه دیگه کی بیاد، یا اصلا بیاد یا نه، خیلی راحت خواستگار رد میکنید؟ و فرصت آشنایی با سایر پسرانی که ممکنه متناسبتون باشند و از خودتون میگیری؟
میدونم عاشقید ولی عشق خوبه با چشم باز باشه! نه چشم های بسته!
ایشون اول شرایطشون مناسب نبوده خانواده شما ام جواب رد دادن، اما بعد که شرایطشون مناسب شده اگر شما رو همچنان مناسب میدیدن مطمعن باش اول خواستگاری شما می آمدن نه دوستتون یا بقیه!








علاقه مندی ها (Bookmarks)