سلام
ای تک جان با این اقا احیانا تو سایتهای ازدواج و همسریابی اشنا نشدین؟؟تو این سه ماهی که با ایشون اشنا شدین چقدر بیرون با هم رفتین و چقدر میشناسیش و ایا با خانواده این اقا اشنایی دارین؟؟
ما که این اقا رو نمیشناسیم اما با چیزایی که شما نوشتی بوی خوبی از حرفای این اقا به مشام نمیرسه و به نظر منم اتفاقا ایشون خیلی هم توی باغ هستن![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)