به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 23 خرداد 95 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-5-03
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    304
    سطح
    6
    Points: 304, Level: 6
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    39

    تشکرشده 19 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آی تک نمایش پست ها
    سلام دوستان عزیز


    با یه آقایی سه ماه پیش آشنا شدم.اولش خیلی به دلم ننشسته بود ولی گفتم بذار یکم زمان بدم به خودم تا بیشتر بشناسمش.

    این آقا 33 سالشه و منم چند ماه دیگه وارد 27 سالگی میشم.هر دومون ارشد داریم.از خیلی جهات تقریبا با هم متناسب بودیم.


    تو صحبتایی که با هم داشتیم ایشون خودش رو یه آدم خیلی مودب،جنتلمن،خانواده دوست،علاقمند به همسر آیندش،پاستوریزه و...معرفی میکرد(پاستوریزه اصطلاحی بود که خودش بکار میبرد).

    منم دیگه تصمیم گرفته بودم جواب مثبت رو بهش بدم ولی با اتفاقی که امروز افتاد نظرم کلا عوض شد.

    امروز من و این آقا با هم چت میکردیم.تا اینکه ایشون با هزار معذرت خواهی خواستن یه سری سوالای خاص بپرسن منم گفتم بفرمایید بپرسید.تا اینکه شروع کردن به سوال در مورد رابطه جنسی و این چیزا.و با چیزهایی که میگفتن فهمیدم ایشون اطلاعاتش در این مورد نزدیک به صفره.اولش فکر کردم داره شوخی میکنه ولی گفت باور کنید راست میگم و هیچی نمیدونم و پاستوریزه هستم و این حرفا.


    این حرفارو که ازش شنیدم واقعا اون یه ذره احساس به دل نشستنی که به زور در خودم ایجاد کرده بودم کاملا خشکید.


    میدونم یه آدم مجرد که این جور روابط رو تجربه نکرده شاید اطلاعاتش کمتر از یه آدم متاهل باشه ولی دیگه نه تا این حد.چون من خودم اطلاعاتم تو این زمینه خوبه همیشه دوس داشتم طرف مقابلم هم تو این زمینه اطلاعات کافی داشته باشه نه مثل این آقا که اصلا تو باغ نیست.اصلا دوس ندارم مدام به همسرم یاد بدم چیکار کنه چون این جوری احساس میکنم خیلی مرد ضعیفیه و مثل بچه ها باید بهش خوب و بد رو یاد داد


    بهش گفتم به عنوان یه مرد 33 ساله خیلی تو این زمینه ناآگاه هستید و بهتره یکم مطالعه داشته باشید.حتی یه سایت مرتبط رو بهش معرفی کردم تا اطلاعاتشو ببره بالا .بلکه یه ثوابی در حق همسر آیندش کرده باشم

    تصمیم گرفتم بهش جواب رد بدم.مادرمم همش میپرسه چرا میخوای جواب رد بدی منم روم نمیشه بهش چی بگم.


    به نظر شما تصمیمم درسته و آیا امکان داره یه مرد 33 ساله تا این حد تو این زمینه ناآگاه باشه؟

    اصلا نمیدونم چرا افرادی که من باهاشون آشنا میشم انقد عجیب و غریبن.

    یه مشکل دیگه دارم که از خانما میپرسم.من امروز موقع اصلاح ابروم یهویی اتفاقی نصف ابروم رفت من ابروهای پهن و پرپشتی داشتم خیلی واسم سخته این ظاهرمو تحمل کنم.کسی همچین تجربه ای داشته؟چقد طول میکشه مثل روز اولش بشه؟ شنیدم بین 6 تا 8 هفته زمان میبره؟روغن کرچک هم از امروز زدم ببینم چی میشه.واقعا ابرو داشتن هم نعمتیه ها و تازه قدرشو میدونم.البته با مداد ابرو میشه مخفیش کرد ولی من عادت ندارم به مداد.به نظرتون چیکار کنم زودتر ابروهام رشد کنند؟






    پیشاپیش ممنون
    دوست عزیز به عنوان یه پسر میگم ... معمولا وقتی یکی ترس از دست دادن کسی رو داشته باشه به عنوان یه پسر هرگونه رابطه ای که در گذشته داشته باشه رو جلوی شریک جدیدش نفی میکنه ... مخصوصا که ایشون حرف از پاستوریزه بودن میکنه شما مطمئن باش منظورش اینه که خیال شمارو راحت کنه که با کسی نبوده ... احتمال زیاد هم ایشون از همین نقطه قبلا ضربه خورده ... یعنی توی روابط قبلیش این مسئله رو عنوان کرده و عکس العمل خوبی از طرف مقابلش دریافت نکرده بخاطر همین به شما اینجوری گفته ...

  2. 10 کاربر از پست مفید user0 تشکرکرده اند .

    donya. (پنجشنبه 22 مرداد 94), mahasty (شنبه 21 شهریور 94), maryam240 (جمعه 17 اردیبهشت 95), mercedes62 (جمعه 23 مرداد 94), کمال (چهارشنبه 21 مرداد 94), من او (سه شنبه 27 مرداد 94), آی تک (چهارشنبه 21 مرداد 94), اثر راشومون (چهارشنبه 21 مرداد 94), بانوی آفتاب (پنجشنبه 22 مرداد 94), رنگین (چهارشنبه 21 مرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 مهر 94, 00:01
  2. تو انتخابم مرددم (پسر خوبیه، اما چهره و صدایش مطلوبم نیست)
    توسط نازنین... در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 24 آبان 93, 15:49
  3. بی تو بودن کار من نیست ! تا دلت نرفته، برگرد!
    توسط آرمان 26 در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 10 آذر 91, 16:04
  4. شب میلاد تو در یادم نیست !
    توسط nasrinshokohi در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 خرداد 87, 07:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.