دوست عزیز به عنوان یه پسر میگم ... معمولا وقتی یکی ترس از دست دادن کسی رو داشته باشه به عنوان یه پسر هرگونه رابطه ای که در گذشته داشته باشه رو جلوی شریک جدیدش نفی میکنه ... مخصوصا که ایشون حرف از پاستوریزه بودن میکنه شما مطمئن باش منظورش اینه که خیال شمارو راحت کنه که با کسی نبوده ... احتمال زیاد هم ایشون از همین نقطه قبلا ضربه خورده ... یعنی توی روابط قبلیش این مسئله رو عنوان کرده و عکس العمل خوبی از طرف مقابلش دریافت نکرده بخاطر همین به شما اینجوری گفته ...












من ابروهای پهن و پرپشتی داشتم خیلی واسم سخته این ظاهرمو تحمل کنم.کسی همچین تجربه ای داشته؟چقد طول میکشه مثل روز اولش بشه؟ شنیدم بین 6 تا 8 هفته زمان میبره؟روغن کرچک هم از امروز زدم ببینم چی میشه.واقعا ابرو داشتن هم نعمتیه ها و تازه قدرشو میدونم
.البته با مداد ابرو میشه مخفیش کرد ولی من عادت ندارم به مداد.به نظرتون چیکار کنم زودتر ابروهام رشد کنند؟

علاقه مندی ها (Bookmarks)