
نوشته اصلی توسط
سرشار
سلام.
ببینید دوست من رابطه شما و اون دختر خانم از پایه و بنیان غلط بوده.متاسفانه این شیوه آشنایی که امروزه بیشتر از پیش در جامعه ما باب شده(دوستی دختر و پسر) عواقب چندان خوشایندی رو به دنبال نداره.نمونه بارزشم خود شما هستید.اگر این ارتباط میان دو خانواده به رسمیت رسیده بود دیگه محال بود که این دختر خانم به این سادگی بتواند شما رو دور بزند.حالا هم چیزی عوض نشده که هیچ شما از آسیب های احتمالی که امکان داشت گریبانگیرتان شوند جان سالم به در برده اید.اگر قصد دارید رابطه جدیدی را آغاز کنید به شما برادرانه توصیه میکنم از راهش وارد شوید.سعی کنید در اولین مرحله پس از پسندیدن دختر خانم به صورت رسمی خواستگاری کنید و ما بقی مراحل آشنایی و شناخت را به آن زمان موکول کنید.
به امید شنیدن خبرهای خوب از شما برایتان آرزوی موفقیت میکنم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)