سلام آقای کیوان
امیدوارم حالتون خوب باشه
خیلی خوب میشه که ما بیشتر بتونیم از نظرات ارزشمند شما در این تالار استفاده کنیم.
من یه پیشنهادی دارم:
اگر تعداد صفحات زیاد بود فقط پستهای استارتر تاپیک را دنبال کنید. چون معمولا استارتر خودش جاهایی که باید روشن کنه را نقل قول می کنه یا تو جوابش معلوم می کنه که چه چیزی را برای قضاوت بهتر، خواننده باید در نظر بگیره.(و اگر بنا به پست استارتر لازم بود برگردید و پست مرتبط را بخوانید.مثلا می بینید استارتر با توجه به صحبت یکی از بچه ها حرفی زده .میشه فقط صحبت همون فرد را خوند.)
و اینکه شاید فقط خوب باشه 3 تا پست اول بچه ها خونده بشه و یا پستهایی اگر از جانب فرشته مهربان یا مدیر همدردی نوشته میشه خونده بشه.
فکر کنم این طوری بهتر بتوانید راهنمایی کنید و وقتتون بیشتر گرفته نشه.
امیدواریم بتونیم از راهنمایی های شما استفاده ببریم. ما خیلی مشتاقیم
از شما به خاطر توجهتون متشکریم![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)