سحر جان با حرفات موافق هستم اما نکته اینجاست که یه زن وقتی با کسی ازدواج میکنه دیگه نمیشه حکم یه لامبورگینی دست نیافتنی براش باشه چون بالاخره تونسته اون زن رو به دست بیاره و دیگه براش حکم دست نیافتنی نداره... اره تو این سایت هم دیدم که میگن باید سعی کنی تکراری نشی و دست نیافتنی باشی و هیجان و عشق رویایی که شما هم اشاره کردین اما یه مقدار جزیی ترش رو کسی نمیگه فقط در حد این حرفا گفته میشه اما احساس میکنم که مشکل هم خانم ماندگار و هم عاشق خانواده یه مقداری ندونستن همین موارد ریز هست حالا ازتون میخوام شما که ازدواج کردین و تو این موارد نسبت به خیلی ها جلوتر هستین یه مقدار از این ریزه کاری هایی رو که قابل گفتن هست رو هم اگه لطف کنین و بگین شاید به خیلی ها کمک کنین![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)