به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 52

Threaded View

  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 21 اسفند 94 [ 02:00]
    تاریخ عضویت
    1394-2-12
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    2,513
    سطح
    30
    Points: 2,513, Level: 30
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 124 در 73 پست

    Rep Power
    33
    Array
    سلام عزیزای خودم...عیدتون مبارک....شرمنده تعطیلات اصلا نت نداشتم......نگین خوبم ..نه عزیزم ناراحت واسه چی...چشم سعی میکنم بیشتر راهکارا رو اجرا کنم و غر نزنم......ممنون که به تایپیکم توجه داری.
    دختر بی خیال و دختر جوان...از شماها هم ممنونم......بخدا دارم خیلی خوب پیش میرم..این چند وقت حسابی به خودم رسیدم...موهامو رنگ کردم...لباسای جدیدی خریدم...باورتون نمیشه انقده شماها بهم روحیه دادین که این چند وقت اشتهام کلی باز شده..سه کیلو اضاف کردم...بچه ها خیلی خوبه...اینکه یکی مثل شماها باشه که به ادم کلی روحیه بده..اینکه به ادم بفهمونن چیزی که توی الویته وجود باارزش خود آدمیزاده....زدم به رگ بیخیالی..دختر جوان عزیزم نکته به نکته حرفات داره اجرا میشه....طوری برخورد کردم..که چند وقته اصلا واتس اپ نداره...یه چند وقت پیش حالم خیلی بد شد چون متوجه شدم یه سیم جدید رایتل خریده.....از بس که با رفتارم بهش سخت گرفته بودم...میبینید بچه ها...اگه زیادی سخت بگیری اینجوری میشه....یه چند وقت دیدم دیگه بی خیال واتس اپ و عوض کردن عکس و متن پروفایلش شده....کلا واتس اپ گوشیش رو غیر فعال کرده بود...از اونجایی که حس ما خانما گاهی خیلی خوب جواب میده...خیلی راحت متوجه شدم یه سیم کارت دیگه خریده..که به حساب خودش من اصلا خبر ندارم....هنوزم بهم نگفته..منم به روش نیاوردم...این چند وقت حتی واتس اپ اون شمارش رو هم غیر فعال کرده...بچه ها حس میکنم دارم نتیجه میگیرم...اما فعلا رفتارش یه کوچولو تغییر کرده...هنوز باید تلاش کنم...البته یه کوچولو کم محلی رو چاشنی کارم کردم..دیگه پاپیچش نمیشم...بهش نمیچسبم....خیلی هم جواب داده...شبا خودش میاد کنارم..حتی اعتراف میکنه که وجودت بهم ارامش میده...نباشی نمیتونم بخوام......!!!یا وقتی میبینه تنها نشستم..لج میکنه که بیا کنارم بشین....البته این کم محلی باید مدیریت بشه...زیادی پیش برم..به ضررم تموم میشه..!!
    دختر جوان..باهات موافقم....ببین عزیزم...چند وقتی از یه منبع موثق شنیدم که این خانم اونقدر ها هم مقدس نیست که شوهرم فکر میکنه....مثلا شنیدم که وقتی مجرد بوده...تلفنی با چندتا اقا صحبت میکرده....اون زمان که رابطه دختر و پسر به هیچ عنوان مثل حالا باب نبوده....به شوهرم چند شب پیش گفتم...نمیدونم کارم درست بود یا نه....اما گفتم من حتی میدونم با کیا تلفنی رابطه داشته...شوهرم خندیدو گفت که مثلا دارم دروغ به هم میبافم..گفت مگه اون موقع ها تلفن درست و حسابی بوده که این خانم بخواد رابطه داشته باشه...بهش گفتم از گذشته تا الان تمام تلاشت واسه دوست داشتنش بوده....از الان به بعد هم میخواهی ازش متنفر باشی.......!!
    ادمیزاد دو تا حس که بیشتر نداره....از شانس من هر دوتا حسش متعلق به اون خانومه....نمیدونم چکار کنم...واقعا دنبال راهی هستم که ذات واقعی اون خانوم رو به شوهرم بشناسونم...اما نمیدونم چه جوری!!!!!
    بچه ها من اینو بهتون نگفتم.....شوهر من چند سال پیش از پدر این خانم یه باغ خرید...یعنی باغ ما جنب خونه همین خانومه....باباش بهش یه تیکه زمین داده که خونه بسازه..خیلی ناراحتم...من از این معامله خبر نداشتم...وقتی خرید رو انجام داد بعدش به من گفت....دلیل این کارش رو نفهمیدم.....اما همیشه میگه..میخوام یه خونه باغ واست اونجا بسازم...که اتیش بگیرن.....منم نمیدونم باید چی به شوهرم بگم....فقط سکوت میکنم....!!معنی کاراش رو نمیفهمم
    ویرایش توسط خورشید30 : دوشنبه 29 تیر 94 در ساعت 00:17

  2. 2 کاربر از پست مفید خورشید30 تشکرکرده اند .

    نارجیس (دوشنبه 29 تیر 94), رنگین (دوشنبه 29 تیر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.