به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط اثر راشومون نمایش پست ها
    این بهترین پاسخ برای توهینی بود که به آقایون در یکی از پستهای این تاپیک شد و خیلی از دوستان بدون پاسخ مناسب از کنارش گذشتند (از جمله خود بنده )واز طرفی بهترین پست برای راهنمایی استارتر تاپیک.
    .

    آقای راشومون سلام
    من الان این پستتون را خوندم اگر بدونید چقدر ناراحت شدم. به هیچ وجه قصد توهین نداشنم و من فکر می کنم شما دچار سوء برداشت از پست من#13 شدین. من واقعا داشتم با لحن طنر صحبت می کردم و البته به نکته مهمی اشاره می کردم که هم دخترها و هم پسرها خیلی اوقات شناخت کافی از جنس مخالف ندارند.

    من خودم به شخصه (خودم را مثال می زنم که به کسی هم برنخوره) احساس می کنم یه مرد مثلا برادرام یه جلسه با یه مرد صحبت کنند خیلی زودتر از من می تونن طرف را بشناسن.
    یا خودم این احساس را می کنم که وقتی با یک خانم صحبت می کنم می تونم تا حد زیادی بشناسمش...حالا منظورم به طور دقیق نیست ولی احساس می کنم خانمها هم جنس هاشون را بهتر از آقایون می شناسند و می خواستم بگم از این موضوع هم میشه به نفع دختر استفاده کرد. همان طور که شما هم جنس هاتون را بهتر می شناسید..
    با این وجود اگر موجب ناراحتی شما شدم قلبا و واقعا از شما عذر می خوام .

    و ضمن اینکه الان زبان روزه هستم "صادقانه" می گم به هیچ وجه و به هیچ وجه داشتن خواستگار را یک حسن نمی دانم.و واقعا قلبا آرزوم این بود که تقدیر برایم یک جور دیگه بود و اینکه از روی نوشته ها افراطی برداشت نشود که حالا من هر روز یا یه روز درمیون خواستگار دارم. نه به خدا!

    و اینکه بیشتر می خواستم بر این نکته تاکید کنم که این قدر زود قضاوت نکنیم و زود تسلیم این روند نشویم و نگیم پس چون فلان ایرادها به این نوع خواستگاری وارد هست(که خودم هم عرض کردم بله وارد هست) بیایم کلا یک منبع را برای یک دختر ببندیم و او را ناامید کنیم. من واقعا ناامید کردن یک دختر از این روند را نمی پسندم. اما خب کنار این موضوع مطرح کردن برخی نکات کمک کننده را بسیار مفید می دانم.

    و اینکه من راه های دیگر را رد نکردم و فقط چون تو این زمینه تجربه داشتم تجربیاتم را گذاشتم. اگر در زمینه دیگر تجربه داشتم خب آنها را هم دریغ نمی کردم و قصدم واقعا خیر بود.

    باز هم اگر موجب رنجش حضرت عالی شدم عذرخواهی می کنم.
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
    ویرایش توسط مصباح الهدی : جمعه 19 تیر 94 در ساعت 18:19

  2. 4 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    meysamm (جمعه 19 تیر 94), فدایی یار (جمعه 19 تیر 94), گلاب (جمعه 19 تیر 94), یه دختر سرگردان (جمعه 19 تیر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطور یک زن مستقل، با عزت نفس و دوست‌داشتنی بشم
    توسط عاشق خانواده در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 مرداد 94, 17:09
  2. وقتی عزت نفس از بین رفته چطوری میشه درستش کرد؟
    توسط Pooh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: دوشنبه 31 شهریور 93, 07:36
  3. **::**::** عزت نفس ..... اجزاء و علائم **::**::**
    توسط فرشته مهربان در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 شهریور 92, 13:11
  4. ملکه باش! قدرت و عزت خود را حفظ کن
    توسط single در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 20:17
  5. زخم‌هاي عاطفی عامل اصلی ضعف عزت نفس هستند
    توسط hamdam 96 در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 مرداد 90, 14:08

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.