ادامه این رابطه به این شکل در جامعه ایران کاملا اشتباه است اگر ایشون قصدش واقعی بود یا واقعا با جدیت خانواده اش رو راضی میکرد یا کلا همون اول رابطه رو تموم میکرد اینکه همینجور داره کش میده یعنی اراده نداره و تصمیمش هم برای ازدواج جدی نیست ی دوستیم براش کافیه! . در مورد رابطه قبلیتون هم اگه طرف به قول خودش عاشق بود! بعد اینکه به هدفش نمیرسید نمیرفت مثل ی کم شعور آبرو ریزی راه بندازه! واقعا چه عاشقی!!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)