به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    عزیزم نوع نگاه شما بخودتون خیلی مهمه، اگر خودت به خودت نگاه تحقیر آمیزی داشته باشی و بخودت القاب جنس نامرغوب و نسبت بدی، مطمعن با دیگران هم همینطور نگاهتون خواهند کرد.

    اولا دلیل برتری آدم ها به پدر و مادر پولدار داشتن نیست! داشتن چند برگ کاغذی که برای آدم شخصیت نمیاره، اگر ایشون بخاطر داشتن چند اسکانس بیشتر دختر دایی شما و برتر از شما میدونند پس بنظر من اصلا همسر مناسبی نخواهند بود.

    اگر ایشون بخاطر تحریک دختر دایی شما رفتارشون با شما تغییر کرده باشه باز هم ایشون اصلا صلاحیت ازدواج کردن و ندارند چون هنوز به بلوغ لازم نرسیدن.

    شما هم مطمعن باشین با ایشون خوشبخت نخواهید شد مگر اینکه اشتباه کرده باشین و ایشون همچین تفکراتی نداشته باشند .

    این هم وقتی ازتون خواستگاری کردن معلوم میشه!
    اصلا شایدم اینها و به شما میگند برای اینکه شما برین به دختر داییتون بگین و ایشون تحریک بشند و پاسخ مثبت دهند و قصد خواستگاری نداشته باشند.

    در خصوص احترام بنظر من احترام گذاشتن خوبه ولی در حدی که باعث ایجاد سوتفاهم نشه، من منظورم از احترام این بود که گاهی برخی آقایون زیادی بخانم ها توجه دارند، حال نمیدونم قضیه لذت جویی است یا صرفا یک اخلاقه ولی میدونم این دسته قصدشون ازدواج با این خانم ها نیست فقط میخواهند در نظر خانم ها خوب و مهربون و با توجه جلوه کنند.

    بنظرم از این دست مردان سعی کن در زندگیت دوری کنی مخصوصا اگر دختر احساساتی هستی چون ممکنه دچار سوتفاهم بشی و خودت بیشتر اذیت بشی، و چند تاشون و در دوران دانشگاهم دیدم و شاهد عاشق شدنای دوستانم و غدابشون هم بودم.

    من که همیشه میگم یک پسر تا از یک دختر رسمی خواستگاری نکرده قصدش ازدواج نیست یا جدی نیست!

    در ضمن بخاطر حسادت و چشم و هم چشمی ازدواج نکن، پشیمون میشی.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : یکشنبه 14 تیر 94 در ساعت 07:17

  2. 2 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    Eram (یکشنبه 14 تیر 94), نادیا-7777 (یکشنبه 14 تیر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 86
    آخرين نوشته: شنبه 29 اردیبهشت 97, 00:23
  2. شرایط زندگی من و اومدن خواستگار..لطفا راهنماییم کنید من چطوربرخوردکنم
    توسط Kimiya.khanom در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 شهریور 96, 04:50
  3. دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید
    توسط parasoo67 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 اسفند 90, 02:39
  4. راهنماییم کنید-خواستگارجدید
    توسط النا61 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 اردیبهشت 88, 23:18
  5. +راهنماییم کنین دیگه واقعا خسته شدم
    توسط Sahar H در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 بهمن 87, 23:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.