چرا اینقد طلاق و طلاق کشی زیاد شده ........... دو چیز رو اگه خانم ها بچسبند کارشون به اینجاها کشیده نمی شه یکی اینکه هیچ وقت تحت هیچ شرایطی بستر رو از همسرشون جدا نکنند یکی اینکه هیچ وقت سنگر خونه اشون رو خالی نکنند که به دست دشمن بیفته بعضی ازدواج ها رو کاریش نمی شه کرد طرف معتاده و هزار درد و مرض دیگه هم دنبالش .... ولی یه وقتایی به خاطر بگو مگو ها و لجاجت ها ..... زندگی پستی و بلندی خیلی داره و اگه توی طوفان ها آدم سکان زندگی شو یه لحظه رها کنه حتما یه اتفاقی می افته ..... باید تحمل کرد ..... باید صبر کرد ..... باید اخلاق های غیر قابل تحمل نه تنها همسر که هر کسی رو لیستی کرد و کنار خوبی های دیگه ی این شخص این اخلاق ها رو تحمل کرد خود ما مگه قدیس هستیم ؟ ما هم هزار عیب و ایراد داریم .....








علاقه مندی ها (Bookmarks)