سلام.
توصیف شما از خودتون اینه: یک دختر زشت و بدبخت و فقیر و تحصیل کرده.
میتونست اینجوری باشه: یک دختر زشت و بدبخت و فقیر و بی سواد.
میتونست این جوری باشه اگه برای تحصیلتون تلاش نمیکردین.
بقیه ی مشکلاتتون از قبیل زشت بودن و بدبخت بودن و فقیر بودن میتونه با تلاش خودتون حل بشه و علاوه بر اون میشه خیلی ویژگی های مثبت دیگه به زندگیتون اضافه کنید.
گذشته تموم شده. تلاشتون بکنید که بفهمید تموم شده و ازش بگذرید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)