من هم تا 22 سالگی هیچ مهارت خاصی نداشتم، سرباز بودم، اما بعدش به یک باره خودم رو تغییر دادم.
دوستی دارم 27 سال داره و خیلی چاق بود در ظرف یک سال با مشاوره با دکتر رژیم به شدت لاغر شده و به فرم ایده آل رسیده. من هم در نوجوانی کمی چاق بودم اما الان لاغرم، از شانزده سالگی تصمیم گرفتم لاغر بشوم و شدم. بعضی چیزها دست خود آدم هست.
من آدم مذهبی نیستم که بگم متنفر بودم خوب هست یا نه، چون وجودش برام اثبات نشده.
اما شما باید خودت، خودت رو تغییر بدی، و همه چیز رو گردن اطرافیان و خدا نندازی. اراده قوی میخواد برای تغییر سبک زندگی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)