به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 بهمن 95 [ 12:09]
    تاریخ عضویت
    1393-5-23
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    2,542
    سطح
    30
    Points: 2,542, Level: 30
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    32

    تشکرشده 68 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    lililia عزیزم ممنون بابت وقتی که برام گذاشتی..من قبل ازدواج یه معیار های دیگه داشتم که خداروشکر شوهرم همه ی اونا رو داره اما بعد ازدواج دیدم خیلی چیزای دیگه هم هست که برام مهمه
    بعد از چند روز دیدمش یوقت باهام حرف میزد همینجور نگاهش میکردم اصلا حرفاش رو نمیشنیدم پیش خودم فکر میکردم این شوهر منه ؟ یعنی باید تا آخرش با این مرد زندگی کنم ؟ بعد که صدام میکرد به خودم میومدم
    حس میکنم علاقم بهش کم شده
    همش تو ذهنم با بقیه مقایسش میکنم
    نمیدونم میخوام به کجا برسم و آخرش چی میشه فقط نمیخوام این حس هام ادامه پیدا کنه چون مطمینم بریم سر خونه زندگیمون خیلی بیشتر عذاب میکشم و ممکنه رفتار های بدی کنم
    دیگه زیاد باهاش تلفنی حرف نمیزنم
    اس هم میدم یا میگم دوستت دارم اما در جواب ابراز علاقه شوهرم
    دیگه از ته دل ابراز علاقه نمیکنم فقط در جواب ابراز علاقش جواب میدم یا صحبت کردنم عادی شده
    قبلا خیلی بیشتر دوستش داشتم اما الان نه
    میشه به من کمک کنید؟؟؟؟
    لطفا

  2. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 تیر 95 [ 11:22]
    تاریخ عضویت
    1393-1-24
    نوشته ها
    157
    امتیاز
    3,642
    سطح
    37
    Points: 3,642, Level: 37
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    24

    تشکرشده 58 در 38 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sogand_20 نمایش پست ها
    lililia عزیزم ممنون بابت وقتی که برام گذاشتی..من قبل ازدواج یه معیار های دیگه داشتم که خداروشکر شوهرم همه ی اونا رو داره اما بعد ازدواج دیدم خیلی چیزای دیگه هم هست که برام مهمه
    بعد از چند روز دیدمش یوقت باهام حرف میزد همینجور نگاهش میکردم اصلا حرفاش رو نمیشنیدم پیش خودم فکر میکردم این شوهر منه ؟ یعنی باید تا آخرش با این مرد زندگی کنم ؟ بعد که صدام میکرد به خودم میومدم
    حس میکنم علاقم بهش کم شده
    همش تو ذهنم با بقیه مقایسش میکنم
    نمیدونم میخوام به کجا برسم و آخرش چی میشه فقط نمیخوام این حس هام ادامه پیدا کنه چون مطمینم بریم سر خونه زندگیمون خیلی بیشتر عذاب میکشم و ممکنه رفتار های بدی کنم
    دیگه زیاد باهاش تلفنی حرف نمیزنم
    اس هم میدم یا میگم دوستت دارم اما در جواب ابراز علاقه شوهرم
    دیگه از ته دل ابراز علاقه نمیکنم فقط در جواب ابراز علاقش جواب میدم یا صحبت کردنم عادی شده
    قبلا خیلی بیشتر دوستش داشتم اما الان نه
    میشه به من کمک کنید؟؟؟؟
    لطفا


    سوگند عزبز چی باعث شده ک همسرتون دوست نداشته باشی؟!قیافه و دوس نداری هیکلش دوست نداری یا تبپوش دوس نداری یا یه قسمت خاص از بدنش دوست نداری؟!اول مشکلو بشناس بعد بشین کلات بزار جلو فکراتو بکن.
    ببین بیشتر باید پسر دختر دوست داشته باشه.نمیگم دوست داشتن دختر مهم نیست.مهمه اگه دوست نداشتین ک از اولش نمیرفت ین. منتها الان اینطوری شدین.به نظر من زندگیتون و بکنین.
    اگه واقعا نمیتونی دوسش داشته باشی حتما به همسرت بگو اونم تکلیف خودشو بدونه.

  3. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 بهمن 95 [ 12:09]
    تاریخ عضویت
    1393-5-23
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    2,542
    سطح
    30
    Points: 2,542, Level: 30
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    32

    تشکرشده 68 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط reza-m نمایش پست ها
    سوگند عزبز چی باعث شده ک همسرتون دوست نداشته باشی؟!قیافه و دوس نداری هیکلش دوست نداری یا تبپوش دوس نداری یا یه قسمت خاص از بدنش دوست نداری؟!اول مشکلو بشناس بعد بشین کلات بزار جلو فکراتو بکن.
    ببین بیشتر باید پسر دختر دوست داشته باشه.نمیگم دوست داشتن دختر مهم نیست.مهمه اگه دوست نداشتین ک از اولش نمیرفت ین. منتها الان اینطوری شدین.به نظر من زندگیتون و بکنین.
    اگه واقعا نمیتونی دوسش داشته باشی حتما به همسرت بگو اونم تکلیف خودشو بدونه.
    آقا رضا ممنون بابت جوابتون.من اولش دوستش داشتم خیلی زیاد اما الان خیلی سرد شدم،انگار دیگه به دل من نمیشینه.دارم دیوونه میشم داره کم کم این دوست داشتن کمی هم که وجود داره تبدیل به بی علاقگی میشه و من نمیخوام اینجور بشه،
    آره ظاهرش داره اذیتم میکنه..بخدا دارم گریه میکنم من چرا اینجور شدم؟ من نمیخوام اینجور باشم
    نمیخوام
    توروخدا بهم کمک کنید
    التماس میکنم


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا بخشیدن مهریه و گرفتن حق طلاق میتونه بهم احساس امنیت بده ؟
    توسط بادبادک در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 24 خرداد 97, 10:36
  2. با ورود فرزند دوم جطور میتونم همه چیزو به خوبی مدیریت کنم؟
    توسط سارا. در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 تیر 93, 12:09
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 24 تیر 92, 19:58
  4. هرچی به شوهرم میگم میگه نمیتونم!خوب منم نمیتونم چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟
    توسط matra در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: شنبه 29 بهمن 90, 22:27
  5. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.