lililia عزیزم ممنون بابت وقتی که برام گذاشتی..من قبل ازدواج یه معیار های دیگه داشتم که خداروشکر شوهرم همه ی اونا رو داره اما بعد ازدواج دیدم خیلی چیزای دیگه هم هست که برام مهمه
بعد از چند روز دیدمش یوقت باهام حرف میزد همینجور نگاهش میکردم اصلا حرفاش رو نمیشنیدم پیش خودم فکر میکردم این شوهر منه ؟ یعنی باید تا آخرش با این مرد زندگی کنم ؟ بعد که صدام میکرد به خودم میومدم
حس میکنم علاقم بهش کم شده
همش تو ذهنم با بقیه مقایسش میکنم
نمیدونم میخوام به کجا برسم و آخرش چی میشه فقط نمیخوام این حس هام ادامه پیدا کنه چون مطمینم بریم سر خونه زندگیمون خیلی بیشتر عذاب میکشم و ممکنه رفتار های بدی کنم
دیگه زیاد باهاش تلفنی حرف نمیزنم
اس هم میدم یا میگم دوستت دارم اما در جواب ابراز علاقه شوهرم
دیگه از ته دل ابراز علاقه نمیکنم فقط در جواب ابراز علاقش جواب میدم یا صحبت کردنم عادی شده
قبلا خیلی بیشتر دوستش داشتم اما الان نه
میشه به من کمک کنید؟؟؟؟
لطفا








علاقه مندی ها (Bookmarks)