من استقبال میکنم از اینکار
خیلی ممنون
ولی نه ما رسم نامزدی داریم نه اونا
پس مستقیم عقد هستش همچین کاری که شما میگین غیرممکن هستش مگر اینکه مشاوره بگه و اونا قبول کنن
باید خانواده دختر پیش قدم اینکار بشن که تو این دوره زمانه بعیده
ما خودمون که برای خواهرام بد میدونستیم اصلا اگر طرف مقابل میگفت سریع رد می کردیم هیچ کدوم از خواهرام دوره نامزدی نداشتن









علاقه مندی ها (Bookmarks)