مرسی فرشته مهربان
من خیلی از این مچ گیریا ناراحت بودم تا پستتون رو دیدم خیلی خوشحال شدم.
قبلا آقای پارسا تو تاپیک اولشون مشکلشونو مثل داستان تعریف کردن و فقط محترمانه بهشون گفتن که اگر واضح تر بنویسه خیلی راحت تر میشه کمک کرد. بعضیا مشکلشونو مثل داستان شاید بنویسن چون دیدشون از بیرونه. واقعا دیروز تو تاپیک این خانوم دیدم نوشتن چرا میایید پست میزارید نمیدونید سر کارید!!!!!! یا تاپیک یه نفر دیگه هم دیدم که کلا بسته شد.
دختر جوان خوب نوشته این جا فضای مجازی هستش اما آدماش واقعین و ممکن دل شکستنشون زندگی رو به باد بده. هر دو طرف هم مراجع هم دوستان مشاور نباید به هم توهین کنند.
اگر به قابلیت خود در
گرفتن تصمیمات متحول کننده زندگی
نشان دادن شجاعت
یا دفاع کردن از خود
دچار تردید هستید
به یاد داشته باشید:
اگر پرنده ای با بالهای سالم برای مدت طولانی در قفس حبس بماند،
نسبت به قابلیت پرواز خود دچار تردید خواهد شد...
علاقه مندی ها (Bookmarks)