همسرتون فعلا عصبانیه! بهش حق بدید!
همینکه داره بهتون پیام میده بنظر من یه نقطه امیده ! میخواد به شما بفهمونه که شخصیتش رو زیر سؤال بردید! داره از شما گلگی میکنه! میخواد که رفتارتون رو درست کنید!
اقدامی کرده یا نه؟؟؟ اگه هنوز در حد حرفه نگران نباشید! میخواد خودش و خالی کنه و شمارو بترسونه که به خودتون بیاید.
شما هیچ چیزی نگید!
وقت زیادی ندارید! باید هرچه سریعتر ایراداتون و پیدا کنید و خودتون رو تغییر بدید! آرامشتون رو حفظ کنید و فقط زوم کنید روی خودتون! به ایرادهای همسرتون اصلا کاری نداشته باشید! اصراری به سریع برگشتنش نکنید! ولی بنظر من از طریق دامادشون به گوشش برسونید که دارید مشاوره میگیرید و درصدد رفع ایرادتون هستید!
مطمئن باشید که همسرتون دوستتون داره !!!!!
&&&
من هنوز تجربه چندانی ندارم و شاید نظراتم درست نباشه ! از دوستان عزیز و با تجربه همدردی خواهش میکنم بیشتر راهنماییتون کنن!
بازم از همه عذرخواهی میکنم!








علاقه مندی ها (Bookmarks)