سلام
من اومدم اینجا تا راهنمایی بگیرم برای بهتر شدن خودمو زندگیم. من زمانمو گذاشتم تا مشکلاتمو بنویسم اما تا پستمو گذاشتم یکی میاد فوری توهین میکنه و میگه که چقدر جالب مینوسی و میخواد بگه دروغگویی.
خانومه شیدا واقعا شما چطور به خودت اجازه دادی رفتی تو تاپیک یه نفر دیگه اسم منو بردی؟ با چه سندی میگی هر کی میخواد یه فیضی ازت ببره؟ منم مثل برادر زاده ها و خواهر زاده هاشون. عموش از پدر من بزرگتره.
من تمام حرفایی که نوشتم خدای من شاهده دروغ نبوده لعنت بر من اگه دروغ نوشته باشم.
همه آدما یه سبد دارن به اسم حق الناس من تمام کسایی که باعث شدن تاپیکی که کلی زمان براش گذاشته بودم برای حل مشکلم به هرزنامه کشیده بشه به خدای احدو واحد نمیبخشم. اونهمه نوشتم پست آخرمو گذاشتم خانومه شیدا فوری حاظر آماده بوده انگار که قهرمان بازی در اورده بعدش اومده پست منو خراب میکنه بعدشم چهار نفر لایک میکنن که عجب پست خوبی. این نشون میده همه موافق بودن
اشکم تو چشمام جمع شد بعد اونهمه نوشتم پستشو دیدم
من دروغ نگفتم عین حقیقته هر چی که نوشتم شاید خیلی گنگ نوشتم و خواستم خودمم خوب جلوه بدم اما عین حقیقت بوده نوشتم.
از تمام کسایی که راهنماییم کردن ممنونم
hamed-kr مرسی خیلی پستتون برام مفید بود و میشه گفت مرحم بود برام چون واقعا قلبم شکسته بود. من خودمو اصلاح میکنم.
شادمانه
سوده : ایشالا بچه دومتتون به زودی زود راهی این دنیا بشه.
واحد: خیلی کمکم میکردی ممنون
یک قربانی
دختر جوان
...
تاپیک منو ببندین تا بیشتر از این آزارم ندادن








علاقه مندی ها (Bookmarks)