سلام
بارها شده که کاربرهای اینجا مشکل اصلی شما را بهتون گفتند اما شما خودتون بحث رو عوض میکنید! سامان واستون شده فقط یک بهانه واسه گول زدن خودتون.
شما از موقعیتی که توش هستی و شرایط اطرافت راضی نیستی و احساس خوبی نسبت به مسیر زندگیت نداری (متاسفانه) و فکر میکنی اگه به سامان میرسیدی خوشبخت میشدی. شما اعتماد به نفس نداری.
موقعیت تحصیلی که شما داری، شاید آرزوی خیلی ها باشه اما خودت رو راضی نمیکنه!
از نوشته هات کاملا مشخصه که خودت رو در موارد زیادی بالاتر از سامان میبینی که همین ها بعد ازدواج موجب ناسازگاری میشه. شما به دنبال فرار از موقعیت فعلی هستید و اگر موقعیت بعدی شما، نتواند شما رو راضی کنه به نظرم روحیه تون بدتر از الان میشه!
موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)