اعجاز عشق همه خوبی این سایت اینه که هویت آدما معلوم نیست و راحت میشه حرف زد. من دلم نمیخواد بیشتر از اونچه که قبلا گفتم چیزی بگم.
اگه اینجا آدم اهل دل و پاکی هست که با گناهاش دلش سیاه نشده برام دعا کنه. احساس میکنم با آدم چند سال پیش خیلی فرق کردم. هم دلم برای خودم میسوزه میدونم که چرا شاد نیستم هم خودمو سرزنش میکنم که چرا احساساتیم. کاش میشد اون بخشی از مغز رو که به عواطف و احساسات مربوط میشه نابود کرد. احساسات آدمو به جهنم میکشونه...جهنم دنیا و آخرت... اصلا احساسات همون شیطانه...احساسات هیچوقت مثبت نیست. همیشه منفیه. همیشه باعث رنج آدمه.
aloneman من نمیتونم زندگیمو بهتر کنم. خیلی تلاش کردم. بی فایده است. فقط امیدوارم کاری نکنم که دل آدمی آزرده بشه چون اونموقع خیلی بدبخت تر میشم. نه دنیای خوبی دارم و نه آخرت خوبی خواهم داشت. از خودم متنفرم.
میشه پرنده باشی اما رها نباشی....









علاقه مندی ها (Bookmarks)