واضحه که نباید جوابشو بدی. منم مشکلم مثل شماس. البته من عقد هستم و دیگه کار از کار گذشته و نمیتونم کاری کنم.
نمیدونم چند سالته اما عجله نکن. وقتی بهت حرف بد زده و نفرینت کرده یعنی بعد ها بدتر از این انجام میده. شوهر من در زمان اشنایی انقدر مودب بود و مهربون. اما کم کم خودشو نشون داد. چشماتو خوب باز کن و ببین که به روز من نیوفتی. میدونم تو هم مثل منی و دوستش داری اما من اگه به گذشته ام برگردم با همسرم ازدواج نمیکنم و چشمامو خوب باز میکنم.
امیدوارم هرجا هستی و با هرکی ازدواج میکنی فقط گیر شوهر عصبی نیوفتی