به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #13
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 مرداد 01 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1388-1-13
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    10,392
    سطح
    67
    Points: 10,392, Level: 67
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 9 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شاپرک 114 نمایش پست ها



    چرااینقدرعصبانی؟بدون اینقدربزرگ وپررنگ نوشتن هم میتونستم پست شمارو بخونم
    شمانظرتونو برای دوستمون گفتید منم نظرمو گفتم ایشون تاپیک زدن برای همین کاردیگه؟
    فقط ازشمایه سوال دارم اگه خدایی نکرده خواهرخودتم بودبه دامادتون میگفتی برو پولتو به نام کس دیگه بزن؟

    من فکرنمیکنم یه دختر31 ساله که محیط خونه پدریشو دوست نداشته برای طلاق وگرفتن مهریه ازدواج کرده باشه
    اتفاقا وقتی زنی پشت وپناهی نداره سختی های خونه شوهرو خوب تحمل میکنه
    ایشون هیچی ازمشکلاتشون نگفتن درست نیست اینقدر زودقضاوت کنیم وخانم رو مقصربدونیم وحتماخانمشون خوبی هایی داشته که ایشون علی رغم مخالفت مادرشون باهاش ازدواج کرده
    شماازکجامیدونی اون خانم هوس پول کرده؟چه بااطمینان حرف میزنید انگارازمسائل زندگیشون کامل باخبرید

    به هرحال مهریه حق زن هست چه زن خوبی باشه چه زن بدی شمااقایون وقتی داریدازدواج میکنیدباید اون قدری رو قبول کنید که درتوان تون هست چون این دین تااخرعمرگردن تونه حتی اگه بازرنگی بتونید اززیر دادنش دربرید
    این اقا هم ازپاشیده شدن زندگیشون حرفی نزدن فقط نگران ازدست رفتن پولشون هستن که بارراهکارهای اقایون سایت اون پولم ازدست نمیدن


    اون خانم هنوز همسرشرعی وقانونی این اقاهستن حالایه دعوایی پیش اومده ازکجامعلوم جدابشن اماشما همسراین اقا رو اون زنه خطاب میکنید؟به چه حقی؟
    به فرض که اون خانم مهریه اشو اجرابذاره حقش هست چیزی که خداوپیغمبرگفتن این اقاهم موقع ازدواج وامضا کردن باید 1درصد احتمال چنین روزی رو میدادن وبجای 200میلیون بیست میلیون مهرمیکردن نه اینکه چیزی رو قبول کنن که خارج ازتوانشون هست


    مشکل همینه که شما میای از دید خودت و زندگی خودت تو این تاپیک پست میزنی ... اگه شما زن مهربون و دربند خانواده ای هستی زن من آدمیه که هیچ دلگرمی تو خونه من نبوده و هیچوقت پیشرفت تو زندگی ما ایشون رو خوشحال نکرده همیشه خدا اخم و تخم و اعصاب خوردی داشته و هیچ آرامشی برای من نوعی بوجود نیاورده

    اون خانمی هم که میفرمایی از امروز صبحی که پدرشون میخاست 110 زنگ بزنه برای من مرد ... درسته آدم بدبخت و ساده ای هستم ولی تا این حد که بزارم کسی روی کل زندگیم قمار کنه و منو بدبخت کنه ... اگر کوچکترین کششی تو زندگی بوجود آورده بود و کوچکترین کاری کرده بود حقشو کامل میدادم ولی حتی ایشون با یه نزدیکی ساده مشکل داشت و همیشه منو پس میزد ... من هیچ دینی نسبت به ایشون ندارم و هیچقوت هم کوچکترین کمکی از طرف خودش و خونوادش بهم نشده فقط حمالی کردم ... دیشب دلم شکست و به خودم اومدم دیگه تموم شد.

  2. کاربر روبرو از پست مفید TECH تشکرکرده است .

    ali.amamverdi (یکشنبه 03 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. منفی بافی های مادرم به اوج رسیده و من به شدت ضعیف و آسیب پذیر شدم
    توسط tanhaeii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 تیر 95, 11:28
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 خرداد 95, 23:02
  3. پاسخ ها: 53
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 اردیبهشت 94, 23:28

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.