دوست من اگه یه خونه هم اکنون دارید این پول رو واریز کنید به حساب یه فرد مطمین.
بعدشم هزار تا راه هست تا با یه همچین آدمایی روبرو شی.اگه هیچ مشکلی نداری خودت چمیدونم مثل اعتیاد یا.....راهشو یه وکیل میتونه نشونت بده.ضمنا نرید جلوی وکیل بگید من 200 میل پول نقد دارم.
برخورد با اینجور آدما نیاز به صبرو حوصله داره.کاش ایمیل شمارو داشتم بهتون میگفتم.ولی به هر حال خیلی چیز مهمی نیس.








علاقه مندی ها (Bookmarks)