سلام
چراهمه پیشنهاد میدن که شمایه جوری مهریه خانمتونو ندین؟
مهریه حق هرزنی هست شماروز اول خودتون این مقدارو قبول کردین چراالان جامیزنی ونگران هستید؟
البته حق میدم سرمایه زندگیتون هست امااینکه بادروغ وکلک هم بخواین ازدادنش صرف نظرکنید کاراشتباهیه بنظرمن
اون روزی که قبول کردین باید فکراینجارو میکردین
یکی ازاشناها 1000تاسکه مهر خانومش کرده اون موقع عاشق ودیوونش بوده وعلی رغم مخالفت خانوادش باهاش ازدواج میکنه حالاکه دلش زده وخانوم رو نمیخواد داره به هردری میزنه مهریه نده








علاقه مندی ها (Bookmarks)