سلام عزیزم به نظر من فقط به شوهرت محبت کن اصلا هم حرف گذشتشو نزن نذار حرمت ها شکسته بشه.بهش نگو من محبت میخوام کاری کن خودش بهت محبت کنه.فقط بهش عشق بده بدون توقع .موفق باشی