سلام عزیزم به نظر من فقط به شوهرت محبت کن اصلا هم حرف گذشتشو نزن نذار حرمت ها شکسته بشه.بهش نگو من محبت میخوام کاری کن خودش بهت محبت کنه.فقط بهش عشق بده بدون توقع .موفق باشی
تشکرشده 116 در 43 پست
سلام عزیزم به نظر من فقط به شوهرت محبت کن اصلا هم حرف گذشتشو نزن نذار حرمت ها شکسته بشه.بهش نگو من محبت میخوام کاری کن خودش بهت محبت کنه.فقط بهش عشق بده بدون توقع .موفق باشی
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)